ni vet att ni har bilen åt andra hållet ? :p

Dagen igår var hur rolig och mysig som helst, valborg ju ...

Började med att jag vaknade i syrrans säng och visste att det var sista gången jag skulle kunna smitta in till henne mitt i natten haha, våra stunder är så roliga !!
Men iallafall istället för att göra mig i ordning för att gå hem till älsk så gick jag och la mig i min egna säng och somnade om och vakna av ett sms från han där han undra om jag tänkte dyka upp då eller inte , ojdå då försov sig ..
Gick till honom och stanna där hela morgonen och så åt vi lunch på donken och gick en promenad.

Vid halv sex åkte vi upp till syster lägenhet och började bära och höll på där ett tag sen åkte dem och jag och syster började att plocka i ordning och vid nio tiden köpte vi pizza och hyrde film, myspys helt enkelt :p

Idag var det uppvisning med gympan och jag försov mig (igen:p)

Roligast igår var när M&M skulle hem från annes lägenhet så gick de åt ett helt annat håll (dit dem trodde bilen var)  så sa jag ni vet att bilen är åt andra hållet va? så de bar JAA , vi ville ju bara ha en extra promenad, haha eller hur :p Bilder kommer senare när jag får dem av syster som inte har internet på ett tag men iallafall :p

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0