en hamster med namn jack o en som inte finns men som heter Kurt

Har alla haft en bra lördag? Det har iallafall jag :D:D
Först var det upp tidigt imorse och gick till bussen mot stan till tävlingen där vi fick göra nada så vi gick till donken istället och åt lite, myspys.
Hemoch sedan till oliivia för att färga mitt blonda hår ännu mer blont och vi kan väl säga så att jag skrattade åt resultatet först och bestämde mig för att färga det svart men nu funderar jag faktiskt på att ha det kvar såhär :p:p

Har varit en del velande också om det skulle bli grillkväll mned älsk eller om det skulle bli festkväll med tjejern men med övervägande blev det grillkväll med älsk som var riktigt lyckad och mysig :)

Var också nere i syrrans lägenhet och kollad, hon har fått en hamster som heter jack ocjh jag försöker tjata till mig en hamster som jag ska döpa till lille kurt, gulligt va?

N ska vi snart gå ner till mig där vi ska se film och mysa !!

xoxo <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0