Smhi- please don´t

Emilia gick nyss hem men vi sov ju bort sista tiden tillsammans, trötta eller vad? Hahah, jag halvsov och försökte samtidigt kommentera filmen som vi såg bara för att Emilia inte skulle känna sig ensam men det var ju rätt olönt eftersom hon ocksåsov tydligen :p

Annars har jag nästan lyckats packa klart allt så det ser rätt ljust ut för imorn men ända saken är att smhi kanske sätter ut varningar över landet såg rätt "farligt" ut på den fronten innan och om det är någon allvarlig varning så åker vi inte till Stockholm eller för att vara mer exakt Bålsta :(

Hinner kanske slänga in ett inlägg innan jag åker imorn annars blir det när jag kommit fram =)

Ha det bra,

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0