rött,vitt eller kanske lila

Har precis ätit middag med familjen och det blev pappas fiskgryta som är så god och nu till efterrätt ska vi äta min kladdkaka måste säga till att vi ska äta den snart för jag har lite annat att göra.

Ska sätta mig i fotbad lite senare och sedan måla naglarna men jag vet inte riktigt vilken färg lutar nästan mot rött igen men jag har verkligen det alltid nuförtiden och det börjar bli lite tråkigt kanske ska pallra mig ner och köpa lite nya någon dag :p

Annars har jag precis fått reda på att Clara har lov samtidigt som mig så då blir det att vara i sthlm i en hel vecka eftersom jag ska till min gudfar först, ohmygod !! HÄRLIGT, ser verkligen fram emot det =)

Pusspuss    ♥


Kommentarer
Postat av: Clara

har du en kompis som heter clara, ahha, dum fråga;P
puss och kram!

2008-03-05 @ 21:34:52
URL: http://Strawberrytree.blogg.se
Postat av: Clara

ta röd ;)

2008-03-05 @ 21:35:20
URL: http://Strawberrytree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0