God morgon !!

Tidigt jag är uppe idag va? haha, det är bara för att jag ska till skola klockan åtta istället för att srkevia ett prov jag missade för två veckor sedan, usch det suger men måste göras, egentligen brukar jag ju sova nu =(
Annars så skulle jag ha tatt bussen 22 över men snällisen till mamma jag har övertalade pappa att skjutsa mig om ungefär 5 minuter egentligen skulle vi åka nu men så blev det ju inte , "sällan" det blir så med pappsen =)
Därför pappa skulle skjutsa mig är bara för att jag ska hinna läsa igenom sidorna till provet några ggr i skolan också så jag hoppas jag gör det.

Ska gå och hämta kolsyrat vatten nu och sedan bär det av till skolan, USCH !!!

Ha en bra dag !!,

Pusspuss  ♥

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Svar: Ja, det var May-Lis jag tänkte på :p Haha! :D

2008-03-18 @ 22:32:04
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0