God morgon !!

Har kommit hem från skolan för ett tag sen , när jag kom till skolan så var vår lärare sjuk och eftersom jag mådde lite illa och inte hade någon vidare lust att stanna iskolan gick jag hem, sällan tänker väl många ..

Imorse sjöng vi för mamma och sedan blev det riktig mysfrukost med varmchoklad med vispgrädda(det har vi alltid när någon fyller år eller på jul) hur mysig tradition som helst =)  Fast det är ju mysigast på jul när det är så kallt och typ alla dricker det idag var det ju bara jag och syrran :p

Hoppas älskling vaknar snart så ska jag se om han vill ses, annars får jag ta och plugga lite , tråkigare men det är ju kanske bra att få något gjort. =)

Pusspuss  ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Hur sätter man in reklam i bloggen? ;)

2008-03-05 @ 15:23:52
URL: http://www.malzzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0