God morgon !!

Inatt har det inte blivit många timmar att sova men jag är faktiskt inte överdrivet trött för det :p
Först va jag och M på bio och såg morgan pålsson filmen, hur rolig som helst så gå och se den om ni inte redan har gjort det.. Körde hem till Dani efter filmen men så skulle de på fest så vi åkte till festen ett tag men insåg rätt snabbt att vi ville hem så vi åkte hem till m medan resten av mina kompisar stannade.
Vid 10 över 1 åkte vi tillbaka och hämtade upp emilia och olivia och körde hem dem och sedan blev det hem hit och snacka lite med Anne och Patte och vi kom fram till att vi skulle till väla nu på morgonen, därför är jag uppe så tidigt som jag är , fast jag har snoozat som vanligt i  typ en timme.

Måste göra mig i ordning om jag ska hinna nu ,

Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0