Torsdag !!

Gickk upp imorse för att duscha och jag hann faktiskt väldigt bra så jag slapp stressa .
På nv lektionen så såg vi först en film och då fick man massage av Linus också och  det var riktigt skönt .
Sedan satt vi och ritade saker som vi gjort ritade när vi var små och det var hur roligt som helst men sedan på rasten så började jag må illa och sedan hade jag lite huvudvärk så jag åkte hem och nu fryser jag som bara den så nu ska jag gå tillbaka och lägga mig i soffan med mitt täcke och filt och ändå slutar jag inte frysa..

Ska dra nu,

Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Asså för det första så var det jag som skrev och inte Louice, så använd inte frasen "er" Tack! Ni har inte träffat henne på två veckor, men hur länge sen var det inte ni träffa oss då? Men jag ska inte försöka tvinga er att komma om ni inte vill, om inte våra födelsedagar är så viktiga. Vi försöker inte få er att få dåligt samvete, vi skriver vad vi känner till er. Och om ni får dåligt samvete, är det ert problem. Orkar inte med er längre nu.

2008-02-28 @ 14:04:06
URL: http://mattetiilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0