Onsdag

Usch vi har bara gått i skolan typ 2 h men jag vill redan hem igen, men har faktiskt lovat mig själv att stanna i skolan hela dagen men jag får väl se hur det går :S
Hade svenska innan där vi fick en jätte läxa till imorn men jag hann ju göra hela på lektionen så alltså är jag fri från den ikväll iallafalll. ..
Måste gå till en jätte tråkigt samhällekunskap lektion nu ..


Pusspuss ♥





Hallå igen,

vi skulle egentligen leta fakta till våra fördjupningsarbeten just nu och jag hade ju bestämt att göra allt plugg på lektionerna idag och även stanna på alla men det ser inte så ljust ut för det just nu eftersom vi tydligen har läxförhör på historian som jag inte hade en aning om men istället för att gå hem kanske jag bara ska säga att jag inte var där igår och fick läxan :s
Nej nu vill tjejerna gå härifrån och bara gå rundor och snacka ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0