God morgon !!

Nu sitter jag här eftersom jag glömde stänga av mitt alarm på klockan så jag vaknade redan kvart i tio, men det var bra för då kunde jag ju se på våra bästa år =)
Inatt vaknade jag vid sextiden och var så grymt törstig så jag gick upp för att dricka vatten och upptäcker då att det är typ tänt i hela huset (jag släckte när jag gick och la mig) så jag blev lite rädd men fortsatte mot köket däruppe och så när jag kommer upp sitter min syster som jobbat natt i köket och äter frulle och läser tidningen såg rätt komiskt ut eftersom hon brukar sova till 3 på dagarna och att mamma och pappa sover i rummet brevid och jag vill inte påstå att hon var speciellt tyst av sig , haha =)
Tog vatten och så sa hon att det fanns chokladdounats från donken som jag fick ta om jag vile så jag åt en till frukost nyss och för att vara nyttig drack jag lätt mjölk till istället förmellan mjölk (för det gör ju en sån stor skillnad:P)

Shit, min buss går om 12 minuter in till mammas jobb för vi ska äta lunch och här sitter jag i pyjamas  osminkad och inte alls klar att åka ,

Måste kila,

Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0