skratta eller gråta

Jag vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta. Alla tycker väl att jag borde vara lycklig och visst är jag det men någonstans skaver det i hjärtat och det gör ont att ha det såhär.
Det är så fram och tillbaka , ibland lever jag i min lilla sagobubbla där jag spruddlar av lycka men sen kommer det fram och jag vill bara gråta och skrika.
Hur har det blivit såhär och hur ska vi kunna få det att fungera , jag vet faktiskt inte .

Dags för nya tag ikväll ska jag försöka klura ut hur jag ska klara detta och  få ett slut på det, frågan i mitt huvud är bara hur hur hur ...

Kommentarer
Postat av: Lou

Vad är det som har hänt? :/

2008-04-29 @ 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0