ops ..

Nu sitter jag här igen ännu en kväll som jag har intalat mig att jag verkligen måste gå och lägga mig i tid och det var viktigare ikväll än på länge eftersom jag måste vara utvilad till det nationella provet i engelska imorn, inget man ser fram i mot om man säger så :/

Har annars spenderat hela eftermiddagen och kvällen hos älsklingen och det var så sjukt mysigt :) vi åt kyckling och han fick ju samtidigt visa att han inte är mr jag kan bara göra hamburgare, kan det vara jag som kalla honom det innan idag :p

Nej nu ska jag nana annars kommer jag ju inte kunna komma upp imorn bitti men först en runda till köket och dricka vatten ..

god natt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0