Nej, man lever faktiskt fortfarande !!

Haha , jag lever faktiskt fortfarande även om allt i mitt liv är en aning kaos just nu.
Livet består just nu av träningar, extra träningar, skolan (mesta dels alla lektioner iallafall, kämpar fortfarande med det), kompisar , mycket morre och ingen syster förutom när allt går helt itu...

Sov annars hos morre inatt och det var lika mysigt som vanligt om inte ännu mysigare eftersom vi sov hela natten denna gång utan att vi vaknade varannan timme och så och det var bara lite bråk om täcket annars brukar vi ju ligga o dra idet (mest jag? =) ) i kanske typ tjugo minuter och sånt :p

Nu väntar jag på att Emilia ska ringa så vi kan gå och hyra film och sen kommer Holle hit också så jag är bara med tjejerna ikväll och det kan behövas :D:D:D

Pusspuss   ♥

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

visst är han :)

2008-04-06 @ 19:50:36
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Louise

Svar: Haha, kul att man kunde hjälpa till! :) Hoppas ni får en trevlig kväll och lova att ni köper lite gott gott också ;)

2008-04-06 @ 20:11:48
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0