jag älskar dig

Måste bara säga förlåt till en av de personer jag beundrar mest i denna värld oc hdet är min underbara storasyster, Förlåt att jag inte funnits där, inte brytt mig om dig, frågat hur du mår och mest att jag inte visat att det är dig jag alltid kommer stå bakom vilken skit du än hittar på.
Att jag inte funnits där nu när du behöver mig som mest ångrar jag så mycket att det inte finns. Du kan verkligen lita på mig syster och jag förstår att det verkar som jag inte har stått bakom dig !!
Idag insåg jag verkligen hur det stått till och jag fattar inte att jag varit så idiotisk mot dig !!


Du är världensbästa storasyster anne, jag älskar dig <3



image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0