it´s my life

Att pilla och sånt är en favorit syssla men om det kommer till att man verkligen måste göra något då är det ju inte lika skoj längre..

Plugget går som fan just nu orkar inte mer och när jag tänker på det och  när jag har tid att plugga finns det ju inget att göra enligt mig men antagligen finns det massor..

Ska köpa något att lyssna på musik nu i helgen, min mobil suger ju som det , och det är ju egentligen en musikmobil hur går det ihop?

Nu väntar en paj däruppe som jag ska äta och sedan blir det mys med älsklingen ikväll han ska få hjälpa mig att lära mig mina repliker till dramat imorn, usch varför har jag mest repliker, men skoj är det ju iallafall men känns som våran är längst faktiskt men det är väl för att alla andra är två och vi tre som det känns längre eftersom alla inte är inne på scen samtidigt xD

<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0