God morgon,eller?

Ja, denna morgonen har väl inte varit den bästa direkt men man får väl överleva.
Vaknade vid 10 över åtta av att mamma kommer in och frågar när jag börjar och jag svarar kvart i nio ja då blev det fart i huset kan man ju säga.
Jag kutade upp och fick ringa emilia och säga att jag försov mig så att läraren inte trodde jag skolkade, får inte få så mycket frånvaro nu inte . Sedan erbjöd sig mami att köra mig enda saken var att hon hade tänkte  köra precis då så jag får ta bussen istället för jag kudne ju inte bara slänga mig in i bilen i pyjamas och så :)

Dagen idag kommer nog bli ganska stressig men den kommer innehålla: skolan, shopping, älskling, resturange med vänner och älsk och sedan hem till honom för ytterligare mys. Vi firar ju en månad idag :p


Hoppas ni får en bra dag !!

Pusspuss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0