glass i stora lass

Fatta att det blivit vår nu, jajaja, när jag säger att det är vår då är det verkligen det jag har tillochmed gått i linne ute idag och jag är ju värsta fryspinnen annars så då måste det väl ändå vara vår.
Idag har vi bara suttit ute och softat i solen och myst hela dagen, har världensbästa myskompisar, LUSBUS och BES <3<3<3

Slutade vid halv 2 och då sprang jag ochLinus först ner till OJ! så jag kunde handla lite stuff och sedan ner till knutan för att inhandla hans efterlängtade rabattkort (hallå det tog ju bara nästan ett år :O :D)
Drog sedan upp på knutan och åt glass i stora lass så det var mys !!

Ska upp och fixa lite nu sen kommer älsk hit, wiie <3<3<3<3

PUSSPUSS  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0