Fredag eller nu lördag

Borde verkligen gå ochlägga mig nu som alltid, har ju knappt orkat gå upp denna veckan :p

Dagen har varit den roligaste fredagen pålänge och det får jag tacka Kajsa,Olivia och Jocke för:D:D
Hade sjukt roligt med kajsa in´nan och efter skolan och med jocke o holle på kvällen.

Kom hem från träning vid halv åtta o vid halv nio drog jag till olivia igen för att käka pizza med hennes familj(kan väl säga att det är som en extrafamilj) och så kom jocke o vi kollade på tävligen från förra veckan :p:p:p

Sen gick vi ner o hade allmänt roligt i källaren, var extremt övertrött så jag skrattade åt allt och då var det verkligen ALLT :D:D:D:D

Nej nu måste jag sova ska ju upp och jobba imorn bitti, HJÄLP !!
Pappa är iallafall snäll som kör mig dit så jag slipper ta bussen, :D:D

Sovgott,

Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0