en engång, lär dig !!

Här sitter jag en engång en kväll halv 12 och vet att jag egentligen måste sova men vill verkligen inte men samtidigt vill jag sova så ..
Min säng fullständigt står och skriker att det är dags att släcka ljuset och somna men här är jag fast ändå :)

Dagen idag har varit fullsmackad men trevlig...
Älsk kom hit vid halv fyra , stod fortfarande i duschen då men han kom ju in av sig sjäkv ochsedan solade vi lite ,,,
Emilia kom vid tjugo över fem och då var det in till stan för att äta på hacket med tjejerna och älsk !!
Hem till älsk och mysa resten av kvällen och nu är jag hemma igen :p

En månad idag, älskardig <3

image13

Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0